Liga zadaniowa, seria II

WYNIKI

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. ∑
Wojciech Nadara  6 6 6 6 6 6 6 42
Michał  Miśkiewicz 6 6 6 6 6 - - 30
Paweł Siedlecki 6 6 6 6 2 2 0 28
Magdalena Bojarska  6 5 6 - 6 - - 23
Krzysztof Rutkowski  - 5 6 - 6 - 6 23
Bartosz Piotrowski - 6 6 5 5 - - 22
Piotr  Garbuliński - - 6 - 5 - 6 17
Konrad  Jankowski  - - - - - 6 - 6

Rozwi _{}azania będ _{}a oddawane 28 stycznia o 15.00, w sali 126. Wtedy będzie też można zgłaszać swoje zażalenia. Jeśli ktoś będzie chciał zabrać swoj _{}a pracę, a nie będzie mógł przyjść, proszę o kontakt mailowy (m.kaminska@students.mimuw.edu.pl).

Jeśli ktoś nie życzy sobie, aby ujawniać któr _{}akolwiek z powyższych informacji (swoje nazwisko, liczba punktów) proszę zawiadomić o tym mailowo (j.w.)

Dziękujemy Wam za rozwi _{}azania! Mamy nadzieję, że będziecie brać udział w kolejnych seriach Ligi. Zachęcamy również osoby, które nie oddawały rozwi _{}azań poprzednich serii!