Liga zadaniowa, seria I

WYNIKI

1. 2. 3. 4. 5. 6. ∑
Magdalena Bojarska  6 6 6 6 6 6 36
Michał  Miśkiewicz 6 6 6 6 6 6 36
Łukasz  Rajkowski  6 6 6 6 6 6 36
Paweł  Siedlecki  6 6 6 6 6 6 36
Wojciech Nadara  6 5 5 6 6 6 34
Piotr  Garbuliński 6 6 6 6 6 – 30
Adam Prosiński 6 6 6 6 6 – 30
Krzysztof Rutkowski  5 6 6 6 6 – 29
Bartosz  Piotrowski 6 6 2 6 6 – 26
Tomasz Mańdziuk 5 5 2 6 6 – 24
Wojciech Górny  5 5 – 6 6 – 22
Konrad  Jankowski  0 5 – – 6 – 11

Rozwi _{}azania będ _{}a oddawane 7 stycznia o 15.00, w sali 126. Wtedy będzie też można zgłaszać swoje zażalenia. Jeśli ktoś będzie chciał zabrać swoj _{}a pracę, a nie będzie mógł przyjść, proszę o kontakt mailowy (m.kaminska@students.mimuw.edu.pl).

Jeśli ktoś nie życzy sobie, aby ujawniać któr _{}akolwiek z powyższych informacji (swoje nazwisko, liczba punktów) proszę zawiadomić o tym mailowo (j.w.)

Dziękujemy Wam za rozwi _{}azania! Mamy nadzieję, że będziecie brać udział w kolejnych seriach Ligi. Zachęcamy również osoby, które nie oddawały rozwi _{}azań I serii!